***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Even

Even goe zat het er nie in.
Het beeld.
Da'k op die moment in mijn kop had.
Maar het zit er wel in.
En de maakt het voor mij persoonlijk zo veel mooier.
Beeld en reden.
Wat, je ook verstaan WIL.
uw zaak.
Ik de mijne.
hij de zijne.

Startdag KLJ 2011.

Ps:
Heb de beelden nog eens bekeken ( overgang scouts)
van collega fotograaf Wim Dhaese """""hier""""".
Spijt da'k heb da'k der nie bij was.
Nu
Eigenlijk kon ik wel.
Maar weet ik nie of ik op scherp stond.
Door de lading beelden die ik al achter de kiezen had de dag ervoor.
Dus kies je dan,
en da kan goe zijn,
of minder goe.

Naar mijn idee
heb ik een verkeerde keuze gemaakt.
Da is zeker.
Maar da moet ook eens kunnen zeker?

klik op beeld voor meer detail.

Geen opmerkingen: