***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Schaamte

Schaamte,...
Of waar zou ik het kunnen aan wijden.
Waarom in godsnaam reduceren we altijd die stoelen.
Zetels.
Gunnen we ze niet de plaats.
Al waren ZE ooit deel van 'ons' leven.
Hebben ZE meer dan eens,
meer gezien dan ze mochten.
iphone

iphone

iphone


Hoe kan ik mijn idee,
ooit laten vorm nemen
als je ziet.
Dat af-val
een zo bekrompen vorm aannemen moet.
Dat afval,
op zijn eigen manier mooi kan zijn.
Fotografisch dan toch.
Vraag ik me af of iemand me een duwtje in de rug geven kan.
Me te helpen het idee uit te werken.
Waar ik al jaren mee rond loop.
Dolend, tussen het besef,
en vooral de vraag,
wat ze nu weer zullen denken van mij,
vooral het idee.
???
Ik kom hier op terug.

Ps,
ben volop bezig aan HET
Achterkwartier.
...
Da es het achterste van een varken toch?
é?
mmm
lekker.

Het laatste beeld vind ik op een een of andere manier wel heel vreemd.

Geen opmerkingen: