***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

verlof 4 (scouts kamp)

Tussen ( ) om te beginnen.
Morgen zal het stil zijn hier op mijn blog.
Ik heb andere katten te geselen,
Dus zullen niet al mijn dagen gevuld worden of moest ik toch tegen beeld aanlopen.
Weinig kans met de regen en klinker werken voor de boeg.
Pffff








Deze morgen in een haastje naar het scouts kamp geweest om het ontwaken van het kamp eens vast te leggen.
De foto's volgen in de loop van de week.
Selectie op de site van Oosteeklo, alles op mijnblog via mijn oude site.
Hier een paar fotografische ''keepers""
Gewoon beelden waarvan ik dacht dit wordt wel wat.
 (op de moment van het afdrukken)
Veel meer echt verhaal en zonnige snoetjes volgen.
Sorry voor de vertraging maar ik moest der nog nen vlaamsche feestdag doordraaien deze avond.
Een voor een.
Da ek al geleerd
en heu
graag gedaan hé
!
Kurt

1 opmerking:

Scrapbookdoll zei

ik vind het heel leuk om een foto van onze klein kapoen te zien op je blog, ik kijk al uit naar meer, want ik zal blij zijn als ze moe maar voldaan terug zijn vrijdag....
marie-anne