***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Samen

Samen dus,...
da wil ook wel zeggen,
niet alleen.


Laatst,
daar dient een congé ook voor
stelde ik me vragen.
Ging ik ten raad.
Zoekend op een plaats waar ik wist dat ik wijze antwoorden vinden kon.
Die me ook nie verder helpen konden.

Nu,
helpt een ding wel.
Het besef dat als je jezelf laat streven naar
meer,
beter.
Je vanzelf op je smoel gaat.
Bloedend
(figuurlijk toch)
je nog maar eens ziet,
dat het nu net dat niet was.
of juist wel.


Dat je samen met je geloof
in beeld en reden
alleen staat.

alleen met waar je je eigen grens legt.
daar ergens
te mooi
zuiver of

te ver.
alé
ik ben het weer kwijt.
Voor even.
mijn ei.
Kieken da'k ben.
Niet eens eerlijk tov mezelf.
Dan zou ik,...

ps:
nog nooit heb ik er zo lang over gedaan een blog bericht te schrijven.
Nog nooit heb ik meer letters gewist dan ik bewaarde.
Dus zit het nie echt snor.
hopende op beter,
...
!

Geen opmerkingen: