***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Berechtingstocht 2011

'Verlof '?'.
Deze morgen een deel van de berechtings tocht meegedaan.
Als fotograaf dan toch.
Heb het 25km uitgehouden maar moest toch het bijltje erbij neerleggen.
60km, was echt, te veel van 'het goede' voor mij.
Misschien volgend jaar beter?
Ik blijf er wel bij dat bij dergelijke evenementen je ofwel moet fotograferen, afwel moet deelnemen.
Maar niet alle 2.

Ps:
60km zonder stops, jezelf voorzien van alle gemak en ongemak.
;-)
Chappo voor allen die de streep haalden.
Ik vraag me af hoe ze der morgenvroeg zullen op terug kijken.
Als ik mijn benen nu al zo voel.
Goe zot moei zijn.
Of toch ten minste over een gezonde vorm van krankzinnigheid beschikken.
Paar beelden in afwachting van meer.
Kurt





Geen opmerkingen: