***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

text

Blijkt,...
Dat
iemand,
me wist te zeggen,
of meer wist te vragen of de text bij mijn blog berichten belangrijker worden
dan de foto's.
???
Heu
Hallooooo
Het is nie omdat mijn blog nie uitbulkt van DE beelden.
Da ze nie welgemeend zijn.
NU,
ik ben de laatste dagen volop bezig een formule uit te dokteren,
mijn beelden zo snel mogelijk online te krijgen.
Zonder selectie, zonder nabewerking.
Nee nie allemaal.
Da zoe te zot zijn.

Eerste test zal het carnaval weekend zijn.
De mappen blijven niet online,...
Tot alles is ontwikkeld
en gepubliceerd op de site van Oosteeklo
Zal alles hier op mijn blog met een link vanuit een blogbericht naar mijn oude site te bekijken,
en vooral te downloaden zijn.
Op formaat groot genoeg om er een mooie 10x15 van te maken.
Te veel beeld dus.
Maar dat vind je in de link,...
Niet direct op mijn blog.
Die nog steeds de naam.
Evenwicht.
Beeld en reden,
met zich meezeult.
Moi
!
Nog maar een testje

Geen opmerkingen: