***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Ja dus

















Sneeuw, ja dus
Of toch een beetje,...
Morgen sint en piet, deze morgen al eens kort,
heel kort op pad geweest.
Weet je,
na een tijd, zo intensief bezig te zijn op een zo kleine oppervlakte,
(Oosteeklo dus) kom je tot 'inzicht' dat je geregeld dezelfde foto's neemt die al de revue gepasseerd zijn.
Op een een of andere manier trekt een locatie je aan, en sta je zonder het te weten op dezelfde plaats als voorheen.
Nu,...
Morgen komt De Sint aan in Oosteeklo.
Ik kijk er al naar uit.
Juist even melden dat, mama's niet moeten verwachten dat ik alle kinderen zal portreteren op de schoot van De Sint.
Da laat ik liever over aan commercieel gerichte fotografen.
Die er naar mijn denken ook wel zullen zijn.
?
Of zou het te koud zijn voor die gasten?

Het gevoel zit goe, en de rest komt wel.
Hoop ik dan toch.
;-)รง
Kurt

Geen opmerkingen: