***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Gemene voeding

Gemene voeding (coca cola)















Beter???
















Scherp,
echt wel op scherp,...
Da gevoel had ik deze morgen toen ik mijn toestel onder de arm nam (nie letterlijk hé),
en op zoek ging naar wat beeldverhaal.
Bij de eerste stap buiten wist ik al heel wat verhaal op me afkomen, ik had zo het gevoel van.
MMM
Komt wel goed.
Terwijl de "zoete kauwen" me rond de kop vlogen (rotbeesten), en ik de kattenbak onder de loep nam
mmm zit wel lekker dit licht.
De komende dagen komt er nog wel wat beeldmateriaal met of zonder verhaal jullie richting uit.
Ben echt tevreden.
En heu,
Mocht iemand zich afvragen wat aan te vangen deze namiddag.
Steekt ulder kopken nen keer buiten.
De wereld ligt er op zijn mooist bij voor de moment!
Da is zeker.

Kurt
!
Beeld:
Gemene voeding, die cola
die bruisende verleiding, vooral uit een glazen flesje,...
Nie te veel, die 25 cl.
Juist genoeg om vast te stellen dat je der eigenliljk nog een beetje van wil.
Goed voor de lijn, kwestie hoe je ze het liefst hebt.
en heu, al da zero, en light gedoe.
zeg nu eerlijk.
Da is toch nie te zuipen.
Mocht da geen cola procuct zijn.
Dat er mijn gedacht geen mens da zuipen zou.
Maar wie ben ik hé.
Een zoette kauw
?

ps: heb de ganzen tegen beter weten in niet uit het beeld verwijderd.
Ik weet nie, zit me niet lekker, ze geven geen meerwaarde aan het beeld, maar ze staan er wel op.
dus?
... bij nader inzien zou ik die beesten der toch wel beter hebben uitgelaten, uit da beeld.
Zo zie je maar dat ik het ook,
nie altijd zo goe weet!!!

Geen opmerkingen: