***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

In zes stappen, bruisend wit?

Zes, of zeven.
Al, misschien heb je het idee dat het ook in 1 stap kan.
Of da toch zou willen.


















Ik vraag me echt af, en
zeg nu eerlijk,...wie ben ik
me afvragend waarom het in godsnaam zo lang duurt,
voor Het Achterkawartier tegen de vlakte gaat.
Hoe het nu zit met Onder Den Toren,
en,
wat er gebeuren gaat met Het Evenwicht en De Balans, daar dit verhaal nu ook,
zo stilaan een eigen leven lijden gaat.
(Ja met een "ij").

Of zou ik beter stellen.
Wat er aan de hand is met ons dorp.
Waar willen we naar toe,...
Wetende dat zo stilaan, den bruis van ons mooie dorp blijkt over te gaan in een plat waterken,
toch als we de lijn zouden doortrekken.
Ik heb jullie de belofte gedaan 'iets' te brengen rond de afbraak van Het Achterkwartier,
En da met de tijd ook gebeuren.
Nu,
is me deze morgen, met dat eerste beetje sneeuw
opgevallen dat zelfs 'die stenen schreeuw', want zo bekijk ik de chaos die daar ten toon ligt
zelfs die schreeuw,
met dat dun laagje ijswit
een meer serene blijk geeft.
Me stil vertellen wil
ik ben in rust.
Tot,...
?
kurt
!

Geen opmerkingen: