***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Dipje
















Sobere maaltijd 11 11 11 (Oosteeklo)
De beelden zijn echter soberder dan de maaltijd.
En heu,
mocht iemand er naar vragen.
IK VOND HET ZEER LEKKER.
Ge moet het maar allemaal doen.
Volgend jaar zijn we terug van de partij!

Kwa beelden  lukte het me gewoon niet dit weekend.
En als het in mijnen kop zit,...
Zit het nie in mijn gat.
Daar ben ondertussen al achter.
Ik denk dat de oorzaak te vinden is in de drukte (en spanning) op het werk.
Is me nog voorgevallen dat ik der nie echt mijn kopken bijhouden kan.
 
Bij de reportage van 'Band of Brothers van 't zelfde laken een broek.
Nie content.
Helemaal nie.
En als je dan denkt aan wat de mensen verwachten,
begin ik gans te zweten.
Volgende keer beter zou ik zeggen.
?
Hoop ik dan maar.

Geen opmerkingen: