***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Sportfeest klj di. online.

De foto's van 'het sportfeest klj' zullen ten vroegste tegen dinsdag avond hier online zijn.
Merci voor het begrip.
kurt

;-)

Ps:
Graag zou ik nog eens onderstrepen dat het misverstand die ontstond bij het fotograferen van de interventie van het rode kruis berust op een futiliteit.
Het klopt dat het nemen van foto's in die omstandigheden niet past,...
Echter had het rode kruis Oosteeklo me gevraagd een paar interventies in beeld te brengen die ze ev. op hun persoonlijke site zouden gebruiken.
Daardoor nam ik van die bepaalde scène een beeld of 3.
...
Wat me niet in dank werd aangenomen.
Heu, en ja ik heb begrip voor de reacties!!!
Ik zal hier in het vervolg aan denken.
;-)
En da dus nooit meer doen.
Kurt sesselle

Geen opmerkingen: