***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Belofte,...

Belofte maakt schuld,...
Pfffff
Ik weet het.
Maar de voorbije maanden heb ik al zoveel beloftes gedaan.
Die me nu zo,...
Plotseling onder de neus worden geschoven.
Wie kent da gevoel nie???

In al die drukte poog ik nu mijn back up's te doen,...
Om zo plaats te maken voor de foto's van Spanje & France op mijn vaste pc,...
Een beest die de gegevens wel aankan zou ik zeggen.
Als de schijven nie vol staan te minste.
Dus,...
Naar jaarlijkse gewoonte wordt alles van het eerste deel van het jaar op mijn netwerk gezet, van mijn harde schijf gehaald en op een externe schijf 'gebackupt'.
eueueueueu,
zijde mee???
Nog nen keer?
Nee, de 2e backup doe ik maar op het einde van het jaar, maar dan wel op 2 verschillende schijven.
?
Ik weet het
zo zot als nen top, maar het moet.

Wel,
terwijl ik bezig was met al die gegevens zag ik plots een beeld voor de ogen.
mmm
...
zet u,...
Uitnodigend,...
Geniet.
Even,...
heu of zo, net wat langer.
Da is de resumé van de reis.
Terwijl we jaren met de haren recht richting vliegveld stoven,
zijn we nu met de wagen vertrokken.
Gewoon.
Start,
en de juiste klik van we komen er wel.
God,...
In de verste vertes wist ik nie dat ik da zou kunnen.
Nie,
met mijn tanden in het stuur,
"ik moet naar daar", "ik wil naar daar", "ik moest daar al zijn".
Nee, relax,...
Ja, ik kan da.
?
Ja toch?
!
moi
;-)
nooit gedacht


ps: de foto's van de reis of een deel der van die komen nog wel hé,
samen met die van het sportfeest van dit weekend, een korte opdracht in Eeklo en nog wel meer van da spul,
Als ik ergens wa tijd vind.
Na het back-uppen.
!

Geen opmerkingen: