***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Achter

Toen ik deze morgen aan het achterkwartier wat foto's stond te nemen (06.45u) werd ik verrast door een bekende stem achter mij.
Ha,... Kurt,
samen met het verhaal
dat het raar deed, HET er zo te zien bijliggen.

Het achterkwartier,...
Niet eens de kort pijn van een snelle afbraak op een paar dagen waard,
blijkbaar,...
nog maar eens een oud betekenisvol gebouw
die met een gapende wonde staat te wachten
tot het gans tegen de vlakte gaat.

Ok, begrip voor de eigenaars, macht van de commercie en nieuw doel die de site toegewezen wordt,
maar toch blijf ik het spijtig vinden.
Samen met die persoon die achter me wist te vertellen:
"daar heb ik als kind ooit geslapen"
...
Beelden als er tijd voor is
in de loop van de avond.
ps: het zal voor morgen zijn.
Heb juist een foto-ken op de site van Oosteeklo gezet, en eentje op mijn blog.
Raar,
zo'n dikke 2 jaar geleden wist ik me te verdiepen in den ondergang van ons oud gemeentehuis,...
Een kleine 100 meter verder.

Kurt
!

Geen opmerkingen: