***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Verrassend hoe traag.




Verrassend hoe traag de dooi gaat vind ik.
Als je bedenkt hoe lang het geleden is dat er eens 2 dagen een ietsie pietsie wit te bespeuren viel in ons vlaanderen.
Nu kijken we der al niet meer van op.

Wat eerst een zegen is,...
O hoe mooi,
slaat snel om in 'dat maar snel gedaan is met die kou en gladdigheid'.

Enkel de gasten.
Die hebben zich kostelijk geamuseerd (denk ik).
Hihi.
Weet ik!
kurt
!

Ps :
De beelden zijn van daarnet op weg naar huis.
Een ferme ruk gegeven aan mijn iso waarde daar het al behoorlijk donker was.Zo een moment van ja,...
Zust op tijd.
Smile!
Toch raar dat je ondanks dat het al schemeravond is, het licht toch mooi doorkomt.
Het is net of er een soort patine op het beeld ligt.
Vooral als je ze groot bekijkt.
En heu.
Da beetje bewegingonscherpte in de beelden, da zie ik als een + punt.

Geen opmerkingen: