***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Een week van

Dit was een week van letterlijk 'de middenvinger',...
Nu rest nog de vraag wat ik ermee aanvangen moet.

Maar daar kom ik op terug,...
Raar,
Januari is als het ware over me heen gewalst.
gans de story,...
Oosteeklonaar 2009, en alles wat ermee had te maken.
Alle intervieuws,
(alle is nu niet zzzzzzzzzzzZO veel he)
Maar de essentie blijft onbeschreven.
Natuurlijk kunnen ze niet in mijn kopken noch hart kijken.
Gelukkig
denk ik dan.

Voor mij staat het beeld op de eerste plaats.
En dan de reden.
Oosteeklo ja,... da kan.
Of anders.
Ik heb veel nieuwe plannen,...
Of ze lukken gaan weet ik niet.
Ik ga er wel voor.
Hihihi

Alles kan beter dan de foto die ik vorige zondag nam van de glascontainer in ons derp.
De 2e was blijkbaar al opgekuist!
...,
Ik dacht dat die stalen ros rijders me toewuifden.
Blitse kleuren schoven naar me toe.
Hahaaaaa DAAR den Oosteeklonaar 2009!!!
"Met zijn hand in de lucht suisde hij me voorbij,...
Enkel, was die hand een middenvinger.
(zo van fuck you)
"Ei goapre, zoe nie bétre dien drets nie beter opkeuisne?"
Heu,
Ik probeer maar iets vast te leggen hé.
Zo iets te vertellen voor wie luisteren wil.
????
Alsof de foto's die ik nam in het oud gemeentehuis de oorzaak waren van mijn daden.
?
...
En dan, zo heel diep in mijn kopken
weet ik dat ja we der allemmal wel SCHULD aan hebben.
Of we da nu leuk vinden of niet.
.
Moi
!
Ps:
Ik blijf me afvragen waarom sommigen zich afvragen of ik dit zelf schrijf?
Laast vroeg ik het aan fiston,...
Onze kat.
Kerel ik zit vast.
Help me eens.
Nu, de pen ligt nog altijd op dezelfde plaats.
Als der zijn die me helpen kunnen?

Geen opmerkingen: