***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Dag allemaal.

Dag allemaal.
Weten jullie het laastste nieuws al?
OLA, jawatte, en wie heeft er gewonnen

Eigenlijk was dit een beeld voor op de site van Oosteeklo.
Maar vond het er een beetje over.
Nu ik deze morgen zo'n 20 min voor 6 uit mijn bedde rolde, en me een kopje koffie uitgoot wist ik dat dit de eerste morgen was dat ik tijd had eens na te denken over wat de laatste dagen allemaal over me heen is gedenderd.
Toen bedacht ik de link van deze foto met mijn verhaal.

Alle pers aandacht, AVS wereldvreemd keek ik er tegen aan.
Niet dat ik er niet van genoten heb hé.
HIHI
Maar,...
Eigenlijk heb ik het gevoel zoveel te hebben gezegd, wat niet is geschreven, of nu net een heel klein beetje anders dan ik bedoelde.
Heb ik het gevoel dat,...
Dit en dat moest ik gezegd hebben.
of waarom 'staat da der wel 3 keer in' terwijl ik zo duidelijk zei het geen zin had 'het' te vermelden.
Nu, ik weet ook dat mensen niet in je kop kijken kunnen.
(Maar best ook).
En mochten 'ze' da dan wel kunnen, zouden er maar 2 dingen in deze context in het vet staan.
Fotografie en Oosteeklo.
Al de rest is bijzaak.

kurt
!

Geen opmerkingen: