***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Nooit gedacht.

Nooit kunnen denken dat de titel die jullie me gaven (Oosteeklonaar 2009) zo een impact zou hebben.
Pers, Avs, dingen die je normaal aan je voorbij ziet gaan.
Gisteren op pad geweest met Godfried en Félicienne.
Mijn idee was als er dan toch iets op avs kwam.
Laat ons het dan maar direct linken naar het echte Oosteeklo.
;-)
Wel een ervaring moet ik zeggen.
Wordt trouwens deze avond uitgezonden vanaf 17.45 (avs kiosk)
Ik hoop dat het goed word.
Je weet nooit wat ze der instoppen en wat niet.
En heu,...
Heb wel een paar rake uitspraken gedaan,...
"Op zijn kurt's", dus da belooft.

De hosting van mijn bestaande site is nog niet rond dus zijn de uitgebreide mappen nog steeds ofline.
Het probleem blijft maar aanslepen.
Tot mijn grote spijt.
Wordt koortsachtig aan gewerkt.

Steek in de loop van volgende week nog eens het hoofd binnen op mijn blog.
En tot slot.
Alle sympathisanten en Oosteeklonaren:
Merci, ...
ge zijt veel te goe voor mij!

Ps: ik contacteer deze avond de redactie van Oosteeklo vandaag met de vraag of ik de selectie 2009 op de site van Oosteeklo deponeren kan voor even.
Dan hebben jullie toch een idee wat ik heb uitgevreten in 2009 hé.
=;-)

kurt
!

Geen opmerkingen: