***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Fotografie maat.



Voor een fotografie maat.
:
Misschien zat ik verkeerd.
Toen ik deze morgen 'mijn' punt maakte van,...
het is het beeld wat telt.
Niet de resolutie, diepte of of uitwerking.
Als je, eender wie
kan doen stilstaan, bij wat je verteld,
toont of ook maar probeerde te verwoorden, waar je heen wil.
Dan,
in mijn ogen ben je fotograaf.
Uit welk toestel, kwaliteit of schijf het ook maar komt.
Diep vanbinnen weet je wel wat ik bedoel.
Beeld en reden.
De rest is voor mijn part.
Kloten Zeraar.

Als ik bedenk wat ik met mijn telefoon uitrichtte de laatste tijd.
Dat al wat ik op deze manier vastlegde
er anders
NIET was

Vergeten we niet te vlug.
Dat dit ook een verhaal is.
Het zoeken.
Ons deel van het zwoegen.
...
En op ons bek gaan.
LOL






Geen opmerkingen: