***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

OOGSPANNING?

Volop bezig met de afdrukken voor het WAK.
Week van de amateur 'kunst'.
Draad doorheen mijn verhaal is:
iets, of iemand ZIJN.
Op letterlijke en figuurlijke manier.
Misschien een beetje naïef dat ik dit hier NU al vertel.
Maar laten we DIT dan ook maar aan het zoeken wijden.

Deze zitten der niet in,...
Alhoewel.
Eigenlijk zou ik dit een maand of 3 moeten kunnen laten liggen.
?
Toeme toch.
Foto's zijn ergens in 2010 al eens de revue gepasseerd, maar lieten de laatste dagen zo een indruk op me na,...
Zo ontdek je soms,...
Meer dan je der eerst in zag.
Ergens een kleine OOGSPANNING?




Al zie ik momenteel nie echt meer waar ik naartoe wil.
Zot word ik er van.

Moi
!



2 opmerkingen:

photoseacoast zei

'k Zie veel rodestippen op een kaart, maar geen een bij Oosterklee?
Wat is de naam van de tentoonstelling en waar komt deze.
'k Ben benieuwd en nieuwsgierig.
Grt. Vriefoto.blogspot.nl

Sesselle Kurt zei

De tentoonstelling gaat door in
Adegem.
Dorp 96.
(mijnen thuis dus).

Groepstentoonstelling met instrumenten makers, houtdraaiers, kalligrafie, beeldhouwen enz enz.
11 verschillende thema's.
Waarvan ik der eentje ben.
Zoon des huises, die aan de druk van pa moest toegeven.

Gr.
Kurt