***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Van God los

Aanleiding van dit beeld.
De opmerking;
DAT 'jij' toch wel stilstaat bij dingen waar een ander niet bij stilstaat.



Wel
stilstaan is de oorsprong van het beeld.

File dus.
Ik vraag me af wat die stuurbijters zitten te denken als ze daar,...
nog maar eens, in Wondelgem de tanden in het stuurwiel verankeren.
Wraaaaaaa....
Zwoegend, toch maar proberen, heel even voor, net niet
en uiteindelijk juist voor die andere,
Onbekende,
onbetekenend
DE lichten van de vrijheid passeert.
Vol gas richting Zelzate.
Om dan 750 meter verder terug achter de persoon te staan die daarnet,...
RRRRR
Achter je stond.

De samenloop van wat ik ondertussen registreer,
Tijdens het wachten,
zet mijn denken aan het werk.
Ik kan daar echt niet onderuit.
Nu had ik het kruisbeeld al een tijdje in het oog,
voor de serie waar ik mee bezig ben.
Van God los.
Aan niemand vertellen hé.
Plees?
......
Als dan de spreekwoordelijke puzzel samenvalt.
De daily fresh,
uw veiligheid onze zorg en
de meer dan waarschijnlijk plastieken bloemen,
bij het beschadigde kruis?

Geld is DIT niet waard.
Misschien zelfs deze blog post niet.





Geen opmerkingen: