***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Van-3-

Ik heb zo van de plaatsen waar ik er nie onderuit kom,
waar ik moet stoppen.
Daar we nodig,...
vroeg OP de boekenbeurs MOESTEN zijn,
ben ik er in geslaagd
geen foto te nemen toen we er aankwamen.
In de wetenschap dat ik er toch nog terug zou moeten passeren.
Hahaaaa.


Te sterk, is het gevoel op sommige plaatsen.
Vreemd.
Hoe sommigen staan te kijken,...
Wa in godsnaam steekt die uit.
Terwijl er 10 meter verder een dochter staat te roepen,.
PAhAAAAA,...
Kom nu.
20 meter verder staat vrouwtje met mijn andere al wa oudere spruit geduldig te wachten.
Ze weet dat ik kom.
Als ik klaar ben.

Na jaren ervaring weet da jonk da hé.
Gelukkig voor haar.
En ons huwelijk.

LOL
Ons huwelijk hé.

Raar,...
Ik begin waarachtig beelden te nemen in groepjes van 3.
Mysterie,... oooo mysterie.







Geen opmerkingen: