***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Back up

Nondegetvermelj...

Eigenlijk was dit een uurtje geleden,...
Toen bleek da mijn foto backup nie juist was,...
En ik de beelden van jan-feb 2012 rubriek Oosteeklo miste in mijn backup (A en B).
Nu, zat ik nog mé een waterkans, daar ik bij het wisselen van de jaargangen
een extra een backup neem op mijn netwerkschijf.
Daar je altijd nog wa beelden meesleept van jaar 2011 naar 2012.
En je ze zo altijd direct bij de hand hebt.

Vind ik daar nu mijn foto's nie terug zeker.
Normaal wordt er een controle gedaan, of alles juist is overgezet, en daarna wordt dit gewist.
Daar ik die controle niet deed,...
En dus ook mijn backup nie klopte,...
Jihaaaa

Nen gelukkigen pee dus,...
MOI
!

Ps: zo kan je natuurlijk ook backuppen,...


Maar dan moet ik me nog een 'bij-bouwken' zetten denk ik.
LOL

Geen opmerkingen: