***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Eigenlijk...(wapenstilstand)

Eigenlijk.
veel geleerd dit weekend.
Hoe het wel, en niet moet.
Dat ik veel meer naar lezingen moet gaan.
(zeker van goei fotografen ;-)

Hoe vragen als,...
Hoeveel foto's neem jij eigenlijk,
of de opmerking,...
'die camera, daar heb je toch wel sjans mee gehad hé' opnemen moet.
Hoe scherp, nie zo zeer moet,
en beweging meer vertellen kan
dan 'retescherpe' foto's.

Maar bovenal.
zolang er evolutie in mijn beelden zit,
mijn intuïtie in fotografie in eerste plaats bepaald waar ik me opstel.
Ergens het gevoel van daar moet ik zijn.
Terwijl je der eigenlijk al staat.
Op het moment, de juiste plaats,
eender welk toestel je je in uw poten hebt.

Paar foto's van de wapenstilstand.
De rest is doorgestuurd naar de site van Oosteeklo en zullen snel online staan.















Moi
!







Geen opmerkingen: