***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Mes allers-retours

Ik zie het hem al peizen, mijn pa.
Kilometers in den omtrek geen huis of kat te zien.
En toch stopte ik
op een gegeven moment
op een mennegat.
Ergens in het hol van pluto. (godvergeten gat in La France)
Al menig keer wist ik me der op te betrappen da 'k "da" eens zou fotograferen,
met deze reden.

Ooit gebruikte ik hier op mijn blog de benaming
"Mes allers-retours"
om een of 2 beelden te tonen die ik onder weg in Frankrijk nam.

Onderweg van of naar huis. (allers-retours)


link naar "de titel" van een deel van een boek van Raymond Depardon.
Waarvoor dank!

En deze middag stopte ik dus.
Om dit beeld te nemen, zust gelijk "het" al maanden in mijn kopken ronddoolde.
zot hé.
En da kunde opnemen gelijk ge zelf wil.
Ik ben der content van.
lol

En boven al had ik er een reden voor!
Meer "aller retours" beelden volgen dit weekend.




Geen opmerkingen: