***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Bij God

Bij God was ik zeker dat deze er al op stond.
Op mijn blog.







































En toch, blijkbaar niet.
Verhaal als een ander, wedstrijd (focusNL)
Winnend beeld onderwerp stilstaande snelheid.
God, was ik gelukkig.
Ondertussen al jaren geleden dat ik met een wedstrijd meedeed.
...
Ik zal maar mijn boeltje hier wa opkuisen
me bezig houden met de dingen die ik
nog MOET zekers???
Iemand deed me in de late namiddag inzien
dat ik nodig de draad weer moet opnemen
verder werken
aan iets waar ik al een 2 tal keer herbegonnen ben.
Ge kent da gevoel wel hé.
???
Ja?

Ps: ik wist dat ik veel beelden zitten heb in mijn archiefje.
Maar dat het er zo immens veel zijn.
Wansmakelijk gewoon.


Geen opmerkingen: