***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Los Marginalos 2012 (Scouts Oosteeklo) update

Alleen al het idee.
Los Marginalos
Scouts Oosteeklo
De Max!
De beelden volgen.

Update 6.30u zondag morgen.
Slapen zit er natuurlijk niet in.
Als ik wat er op me te wachten staat.
Alsof deze festiviteit op mijn netvlies gebrand staat.

Beelden zijn geselecteerd
nu nog juist bewerken.
Met een beetje geluk staat alles hier online tegen deze avond.
Als ze me gerust laten vandaag ten minste.

Dit beeld is een blijvertje.
Staat al geselecteerd voor hogere doelen.
lol
Apropo, daar iedereen ondertussen nu wel weet is taal niet echt mijn specialiteit.
Ben bezig een deel van mijn blog in boek te gieten.
(terug herbegonnen van 0)
Mochten er mensen zijn die zich geroepen zien mee te werken en de text (bij de beelden)
na uitwerking van mij op spellingsfouten te controleren.
Laat maar weten hé.
...
En dan is er nog misterie...
misterie.





Geen opmerkingen: