***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Nu ik er toch

Nu ik er toch aan denk.
Da SPOOK verhaal van in Assenede.
WHOOOOHOOOOO,
Of is het al Het Sas.
zelfs de Standaard neemt er tijd voor!
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=1G36Q6GJ
















Wie weet.
NU,
Hebben we misschien ook al een tijd nood aan een petitie.
Durven we het aan.
De sloop van het achterkawartier aan te kaarten.
Het staat als een paal boven water.
Dat,
als het om waarde gaat.
Het achterkawartier ook zijn duit in het zakje kan doen.
Spoken doet het er al eeuwen,...
Da is zeker wist men me over een 2 tal maanden mee te geven.
Spoken dwaalden er rond, in de vroege uurtjes.
Licht, gevende bollen, konden
ook nie ontbreken.
Toen,...

Kleine dingen, bepalen het idee,
en de zin van een dorp
speciaal voor mijn part
de linde die ons dorp nog da beetje groen gunt
in de dorpskern.
kinderlijk tellen leert ons 3, 2, 1
Dan volgt dan zo simpel weg
geen.

Voor mij,
laat het duidelijk zijn.
Moet niets
weg.
En vooral niet de eigenheid,
en identiteit van dorp, straat of steek.
Spook of niet.
!

Geen opmerkingen: