***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Merkwaardig toch
















Zaterdag morgen,
Galabal deze avond,...

Just gedaan met ontbijt,
De kruimels van de werkweek de vuilbak in gekieperd
Straks met Kaat naar de academie,
daarna richting Gent.
Foto's afhalen.
Ben benieuwd,
naar mijn MDF-kes (60x90)
zo mooi verwoord door de bazin van  photoalltech in Gent

Nu daarnet bij het ontbijt zat ik zo te denken.
Merkwaardig toch,
dat
Je zoveel moet,
en zoveel wil.

Soms vraag je je af waar ben ik mee bezig.
Een hobby, daar moet je gewoon mogen kunnen doen wat je wil.
En wat ik doen MOET
da moet je kunnen laten varen.
Vb DE communie foto's.
Van de 10tal vragen die me ondertussen weer zijn onder de neus geschoven,...
Is er 1
die ik echt wel heel graag wil doen.
1
waarvan ik denk hier zit een verhaal in, met da baasken kan ik aan het werk.
Hier heeft het zin dit te doen.
Niet voor de papa en de mama,
maar voor mij als fotograaf.
Daar ik commercieel NIETS doe moet ik er voldoening uithalen.
Waar doe je het anders voor.
Nu,
hoe pak je dit aan.
De een wel, de andere nie.
?
En laat me maar zwijgen over de paar personen die me nog nie vroegen,
omdat het een schande zijn zou dat ik het niet zou doen.
Omdat ik daar geen keuze heb.

Ik weet het nie goe meer.
Binnenkort hak ik de knoop door.
Over MOETEN (en) willen.
!
Kurt

1 opmerking:

SKurt Photography zei

Zolang je niet commercieel gaat, doe je je eigen zin. Hetgeen je niet leuk vind, verwijs je door ;) Tip! ;)