***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Veel


Laatst kreeg ik de opmerking,
dat er WEER al zoveel beelden op mijn blogstek staan.
TE veel om goe te zijn.
Ik vraag me af of ik er niet in moet snoeien.
Anderzijds, is het wel een evolutie, die je ziet.
Evolutie in beeld en denken.
En da was uiteindelijk wel de reden van deze blog.
Misschien kan ik wel een top 15 aanleggen, van artikels die voor mij het meest sprekend waren.
Daar moet ik nog eens op "sjieken".
(probleem is dat misschien dan de rest in een hoekje wordt geduwd.
En heu da is ook nie de bedoeling.

Beeld genomen op het rodekruiskamp een jaar of 4 geleden.
Ik was zeker dat het op mijn blog al stond, maar dit blijkt niet het geval.
Persoonlijk vind ik dit een van mijn sterkste portretten ooit.
...
En ik wil me na vandaag, afsluiten van de grote werken in de tuin, terug eens toeleggen op de foto's.
;-)
Hoop doet leven.



Geen opmerkingen: