***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Nog even



Naar gewoonte,...
Nog even zitten grasduinen in mijn beelden die ik nam deze avond.
Ben,...
heu,
content.
Of toch een beetje.
Hihi.
!

Ik blijf het moeilijk vinden in een reportage,
er een echte lijn in te 'vormen'.
Meestal laat ik me van de ene emotie in de andere glijden,...
En dan,
kom je uit op nog maar eens geen echt verhaal.

Al doende leert men,
toch, wist iemand me deze avond te vragen,..?
Man
Leg je de lat niet te hoog.
Antwoord:
Welke lat
;-)

Foto's zijn voor ten vroegste morgen avond.
Kurt
!

1 opmerking:

Anoniem zei

Toch even tijd ,
schoenen uit en aan de computer Kurt zijn schrijven en beelden bewonderen. Dat zou een wekelijkse gewoonte moeten worden. Poezie en beeldend genieten van wat je zoal te zien krijgt. Het is een kunstkrant op zijn eigen. Bravo Kurt !
Veel groeten van Luk ( Den Gladdigen Durpel )