***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Wachten op.

Leuk is anders, terwijl honderden, zo niet duizenden benen het op een lopen zetten, zit ik gekloot met mijn rug.
De winter getrotseerd om eindelijk vlotjes over die 10 km te raken.
Vorige week even getest en het ging wel.
Tot den dag nadien.
...
Pooooooooo
Nie goe dus.
In combinatie met 'het groot grondverzet' in de tuin zie ik het even nie goe zitten.

...
Zitten dus
En dan komt de link naar het beeld.
Ik nam een tijdje geleden een foto van nen Duivenmelker in ons dorp.
Nu, liet ik de belofte achter,...
hem het beeld te bezorgen.
Zo'n 7 maand later,...
(daarnet dus) zag ik zijn wachthokje.

En toen hij me vroeg wat zijn schuld was (niets dus), dacht ik bij mezelf:
je betaalde me al op den oprit.

Ik hou zo van die dagdagelijkse beelden die je net dat beetje meer kunnen laten vertellen.
Nu zullen der veel zijn, die 'zeggen' laat die man erin postvatten,...
Nee, ...voor mijn part.
Zo laat je ruimte open voor je eigen verhaal en verbeelding.
Is da nie waar het om draait.
samen met da beetje rust, je hobby en die zere rug waar ik nu terug aan denk.
Misschien kan ik vragen of ik zijn hokje gebruiken mag als tussenstop,
Er even stil te staan, bij,...
?
Alles... en niets.
!

Kurt
Ps1: eigenlijk sluiten de 2 beelden van vorige keer mooi aan bij het nieuwe.
Ps2: stoelen hé,... ik kan er niet omheen! """hier"""
;-)

Geen opmerkingen: