***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Kiezen




Deze week weer heel wat beelden achter de kiezen.
Eerlijk ,...
Heb ik er geen tijd voor.
Maar zoals sommigen weten, is den drang toch wel groter.
Groter dan de tijdsnood.
Gelukkig neem ik in aantal veel minder beelden dan vroeger.

Heb me tegen beter weten in een nieuwe lens gekocht.
En dit maal geen 'rode draad L canon lens'.
De Canon 20--35 F3.5/4.5 lens.
Zo een 800 euro goedkoper dan wat ik voor ogen had.
HIHIHI
;-)

De resultaten zijn er naar,
Da spel is nog niet van mijn 5D geweest!!!
Naast het bedieningsgemak want moet ik eerlijk toegeven dat de werking van die 'L' lenzen van
canon toch wat soepelder handelen, moet ik zeggen dat dit mijn ding is.

Beperkter op zoek gaan naar dat beeld binnen je bereik.
Anders dan daar aan die ring te staan lurken, ( zooooom zooooom), je ogen niet eens de vrijheid geven naar links of rechts uit te wijken.
Het benen spel terug zijn ding laten doen, met als risico de gracht in te duiken.
?
We zullen zien.

Veel meer de komende weken.
Want een paar van die beelden blijven tot dan.
GEHEIM!!!
.................................,;-)

1 opmerking:

Bert zei

ge-ijm...
???
duister ;-))