***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Als er een Standaard is,...
Is het deze wel.
Carl Dekeyzer.
Morgen in de standaard samen met heel wat beelden van Magnum fotografen.
Natuurlijk niet allemaal even goed als Carl.
Maar zeg nu zelf.
Er zijn limieten hé.
;-)

genieten maar.
hier
Het startbeeld op zijn intro (site).
Subliem gewoon.
Daar duik je gewoon een wereld in die niet de uwe is.
En je toch zo bekend overkomt!
Morgen in De Standaard
De krant dus hé.
Ik weet dat dit niet echt iets is voor mij,...
Maar deze man verafgood ik wel.
Sorry.
Nog eens.
En het mag wel.
Maanden lang zie je her en der namen in de pers,..
Fotografen veelbesproken.
Die zelfs zijn schaduw niet waard zijn.
Niet omwille van zijn Magnum identiteit.
Maar zijn beelden!
en de reden daartoe!
En moet nu wel lukken dat ik zondag naar een lezing gaan mag van deze kerel.
...
Ik kan niet anders dan ontgoogeld zijn.
Denk ik.
?
Update.
Ik ben het niet
Ontgoocheld!!!
Nog meer,...
Hoe zou ik het uitdrukken.
respect voor waar fotografie en visie voor staat.
Carl blijkt een zeer toegankelijk man te zijn.
Open voor uitleg en reden.
Vooral reden.
Heb een geprekje kunnen aanknopen, paar boeken gekocht en laten naamtekenen.
...
Letterlijk :
Met evenwicht tussen beeld en reden.
Waarop hij opkeek.
"Ik zou het niet beter kunnen uitdrukken". was zijn spontane bevinding.
Leuk toch?
kurt

1 opmerking: