***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Weinig die het weten!


Kamiel,
uit den ertveldesteenweg.
De Wulf,…
Of Francis, eigenlijk.
Weinig die da weten,
weet hij me met van die kleine pret ogen mede te delen.
92,…eu nu ja, toch bijna.
volgende week .
Zittend in die stoel,…
De stoel die ik zo stiekem,... fotografisch al een maand of 2 in het oog heb.
Kamiel,
hoe soepel hij me van de draad naar zijn troon leidt.
Balancerend alsof hij een koorddanser is,…
Laverend tussen zwermen bijen, geplette peren en pletsen koeienstront.
Vertellend, zo tevreden .
Dat hij alles kan, wat hij ‘moet’.
Al de rest naar de kloten is.

Mooi is het idee,
en dat het uiteindelijk ook nog kloppen gaat.
Dat de 2e stoel is niet zo zeer voor ‘de’ bezoeker is.

zie:http://kurtsesselle.blogspot.com/2009/05/zo-stillekens-aan-voel-ik-dat.html
Maar slechts een 2e warme thuis.

Mooi, lekker in de zon.
A&B
Dat dit ook Oosteeklo is.
Veel meer dan we denken!
Dat dit niet het verleden is.
Maar vooral nu!
Of we da leuk vinden of niet!

En als dit niet waar is.
Blijft het voor mij toch een mooie ervaring!

!