***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Gisteren, eigenlijk gans het weekend terug productief bezig geweest.
Het Drive In Barn gebeuren en de zegening van het Damiaanbeeld in Oosteeklo (kerk) zijn weer achter de rug.
Weer heb ik me laten vangen om 'mooie foto's' te nemen.
Niet zo zeer het sprekend beeld.
De weg is lang,...
Blijkbaar maak ik de juiste klik sneller als ik niet in Oosteeklo fotografeer.
Oosteeklo, hier moet ik presteren, moet het goed zijn.
En dan ga je over op zekerheid in beeld en reden.
Met zo nu en dan een kleine ontgoocheling als gevolg.
Ik leer het ooit wel af zeker?
!
kurt

2 opmerkingen:

Unknown zei

waar kunnen we de foto's zien?

Sesselle Kurt zei

Deze avond maak er eerst werk van ze online te zetten.
Kurt

Merci voor het langskomen!!!