***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)
Een knallend spectakel, da vuurwerk van ons.
Voor den eerste keer vond er nav de kermis in Oosteeklo een vuurwerk plaats.
En wat voor een.
Massaale opkomst als gevolg.
Het uiteindelijke fotografisch eindproduct van dit spectakel valt wat tegen.
Temeer omdat nen keer dat ik de juiste instelling had gevonden,...
Mijn batterij pla was en ik mijn 2 reserve batterijen te goed had verstopt.
Melj...
Ge weet wel hé.
Ze hebben me horen vloeken tot boven de knallen uit denk ik.
Gelukkig had Bert meer geluk of kennis gisteren.
;-)
Zijn foto's binnenkort op Oosteeklo.be
kurt

3 opmerkingen:

Bert zei

beetje kennis en de nodige dosis geluk
om eerlijk te zijn
;-)

Volgend jaar 2e zit?
;-))

Sesselle Kurt zei

Ik zit al jaren hoor!!!
;-)

Christel zei

Wij zijn een majorettengroep uit Deurne, Antwerpen, en zijn nog steeds op zoek naar stoeten en evenementen om te kunnen meedoen. Misschien is het wel mogelijk om mee te doen in de bloemenstoet bij jullie?

Vriendelijke groeten