***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Oogspanning (nieuwe upload)

Nieuwe upload voor Oogspanning.

Daarnet een de vliegende vlucht mijn serie van 3 gaan ophangen.
Foto's van de 'onderstanden' in ons dorp.
Dit met een link tussen het heden en het verleden.
Raar vind ik het dat we die gedrochten (van Duitse makelij) niet meer zien.
Dat ze versmolten zijn in ons landschap, en leefwereld.
Daarom heb ik proberen weer te geven hoe de bunkers (noemen we onderstanden)
blijkbaar een nieuw leven zijn gaan leiden.
Een verhaal die ik de komende maanden zal blijven volgen.
In functie van de vieringen rond 100 jaar 1e wereldoorlog (14-18)







Kurt
Ik kijk uit  naar de volgende serie van de collega's.
Oogspanning
Dorpsplein Oosteeklo.
(etalage parochiaal)



Geen opmerkingen: