***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Fuji x100s vloeken, roepen en tieren.

Was al bijna aan het vloeken geslagen.
Roepen en tieren.
Hoe in Godsnaam kan iedereen daar zo vol van zijn.
Vooral wat doe ik fout.
Blijkbaar.

Die x100s fuji.
Waar gans de wereld zo van van is.
Was.

Eerlijk dacht ik er al even over na,...
Eens mijn gedacht te zeggen.
Dus gewoon eens in jpeg gaan proberen.
Daar ik toch problemen heb met cs5 en de FUJI raw files
toch eens DIE kant uitgegaan.
Klik op de beelden voor 'meer beeld'.


Nu,
conclusie.
Da is voor morgen.
Maar als ik bepijs da je comfortabel werkt op 1/8 van een sec.
En dit alleen al door die fysieke korte lens.
Eigenlijk is het geen lens tov mijn canon (nikon) geare.
Meer een gaatje.
een gaatje met perspectieven,...
!

Geen opmerkingen: