***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Kriebels

Kriebels in de buik,...
Ooit had ik het er al over.
Mooiste moment van de week.
STANDAARD moment in mijn dromen.
Zaterdag morgen,
kop koffie,
uurtje tijd voor de malle molen weer op gang komt.


Beeld uit de serie: Val van een (ons) koninkrijk.
(Oosteeklo dus).

Al dwalend door de 'DS weekend' vraag ik me af hoeveel mensen er op zoek gaan naar de naam van de fotograaf bij die talloze mooie beelden.
Wie zou daar naar kijken, zich afvragen wie is die vrouw, man die dit maakte.
Ik vraag het me af.
!


Met nadruk op de foto's bij het artikel van Jorn De Cock.
"Hoelang slikt Libanon de vluchtelingengolf nog"
beelden van  'Moises Saman'.
Link naar zijn werk.
Hallo kroket.
!

En da is dan het leuke aan als er iemand zijn naam bij staat hé.
Inside joke,...
De goei verstaander zal wel weten waar het over gaat.

!


Geen opmerkingen: