***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Bizar verhaal.

Eerste stappen in een bizar verhaal,...
waar ik de relatie wil weergeven tussen :
Oorlog en onze leefwereld.
NU,..."2013(14)".
(nav de start van 100 jaar eerste oorlog (14 -18),
in 'Ons' dorp Oosteeklo.
Misschien een serie voor 'Oogspanning' november.

Meer een meer denk ik er over na,
VOOR het vertrek, waar ik naar toewil.
Soms denk ik dat ik met meer verhaal in mijn kopken loop dan ik
in beeld kan vertellen.

Dit drukt mijn 'werk' in Oosteeklo een beetje in de achtergrond.
Hopelijk vergeven 'ze' me mijn afwezigheid op 'festiviteiten' in Oosteeklo.
(M&D - en kinderfuif).




In de loop van de week nog een paar belofte's nakomen.
(dingen die ik al een paar weken moest doen.)
Daarna de basis leggen voor wa nieuw beeld in deze serie.
Daar men zomaar niet iemands HOF op loopt hé.

Heb me voorgenomen mijn prioriteiten te nemen.

1 gezin
2 werk
3 wat ik moet doen
4 wat ik wil doen (foto's nemen dus)

Dus eigenlijk geen sorry, maar normaal dus.
;-)
Wordt vervolgt!
Heb er zin in.





Geen opmerkingen: