***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Morgen 'overgang'.

Morgen,...
Scout's overgang Oosteeklo.
Zie het wel zitten.
Heb er eerlijk wel wa nood aan.
Ik ga me nog eens smijten denk ik.
Zeker te weten
dat ik er altijd
echt wel welkom was.
En er ook wel wa respect voor de beelden was achteraf.
Is voor mij geen bijzaak.
Daar in Oosteeklo mijn beeld zo stilaan 'wenning' is geworden.

Onder de noemer 'morgen' ook nog :

---eerste scans analoog zijn de max.
Heel tevreden over da oude baksken.
Nu nog juist het ontwikkelen onder de knie krijgen en scannen.
Best da mijn vrouwtje daar nog nie van op de hoogte is.
Meer beeld de komende dagen.

3 luikje in afwachting van plaatsing voor OOGSPANNING.
Onder de noemer iedere beslissing heeft gevolgen.
Om het even.
Basis is een ander reeds eerder geplaatst beeld.
Verder uitgewerkt dan.






--- x100s FUJI is eindelijk binnen.
Dit wil zeggen dat ik heb ergens anders gekocht heb.
3 maand wachten was voor mij genoeg.
Zeker daar hij in andere zaken gewoon in het schap ligt.
Als ik bedenk wat ik er al had kunnen mee doen.
France, Berlijn, ...

Wordt wel wennen.
Is een totaal ander concept dan een reflex camera.
Fixe lens 35mm, manueel instellen.

We zullen zien.
Weer een stapje dichter bij mijn droom?
???



Geen opmerkingen: