***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

In de buurt van, "Zeedijk 6.

In de buurt van,
Zeedijk 6, Utrecht (zijdebalen theater)





Nog altijd wachtend op die godverdomse niet leverbare fuji x100s.
Alé.
Blijkbaar toch niet tegen de bestelbon sprekende prijs.
!!!
Terwijl me wel duidelijk wordt gevraagd bij communicatie
of ik het toestel wil annuleren.
Heu.
Heb je dit ooit al een handelaar weten vragen.
Haloooooooooo?

"Wil je je bestelling annuleren?
Of nie?"


Enerzijds wil ik zo graag.
Al een maand of 2.

Anderzijds vertik ik het om er een te bestellen bij een andere zaak.
tegen die meerprijs.
Ligt morgen wel op mijn buro als ik het wil.
;-(


Ik vind het maar een rare zaak.
3 maand wachten op een toestel die (nu) bij een andere zaak gewoon leverbaar is.
Tegen  200 euro meer dan ik een bestelbon heb.
Maar wat heb je aan een bestelbon.

Geen opmerkingen: