***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Volkstuintjes

Eindelijk terug eens tijd gevonden voor wat 'werk' in en voor Oosteeklo.
Het werd echt tijd.
En eerlijk was het ook maar in de vlucht.
Oorspronkelijk was er een bijeenkomst van de 'telers' ter plaatse.
Echter was deze door het tegenvallende weer uitgesteld.

Nu dacht ik der toch nog wel wat animo te vinden dus toch op pad.

Mooi iets,
terug naar contact zou ik zeggen.
Wel jammer dat dit zelfs al op den buiten nodig is.
Terug mensen samen brengen.
Misschien een nog 'diep' geworteld begrip in deze sector.
De hoofdzaak.
Omdat ik zo goed of niet meer 'crop' in mijn beelden staan der een paar bij die zwaar op de helling staan naar links.
Zal ik toch wat beter moeten op letten.
Denk ik zo.

Meer beelden op de site van Oosteeklo.
Soon!

Ps:
Ik blijf dit volgen de komende maanden!
;-)












Geen opmerkingen: