***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Geloven in

Geloven in.
En zien.

Ligt niet altijd in dezelfde lijn.

Beeld en reden!
Nog maar eens.
Na het WAK weekend weet ik meer dan ooit.
Dat 'de reden' boven het beeld staat.
Dat het
Werkt of niet.

Alsof dit
de reden is waarom we
der op uittrekken. 

Ik denk dat in elk fotograaf een poƫet gevangen zit.
Hoe beter hij
ZIJN (HAAR) beeld vertaald.
...

Ja?



De max toch.
Na jaren 
met iemand 
heel open.
Zonder uit de bocht te gaan 
Streven we dit niet allemaal na.
Ergens diep binnen 'in'.

In de vooravond 
een ingepakt Christusbeeld tegengekomen.
Zomaar in het West-Vlaamse.

Ik denk dat het gazettepapier was.
Hoog boven de rijweg toornend.

Morgen vroeg.
Denk ik er toch nog eens langs te gaan.
Vroeg.
toch da beeld te nemen.
'Weet zonder' in welk denkbeeld (gazet) HIJ mag gehuld gaan???

TOT dan.
Licht uit.


Tot ik weer met mijn muilken ergens tegen aan loop!


Geen opmerkingen: