***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Pret!

Sneeuw pret,...
En wie vinden we daar, op Ter Walle,...
Kaat, ik, ons slee,... en een heleboel scouts-, en niet scouts leden.
Wie anders.

Gelukkig zijn der toch nog gasten die het WEL leuk vinden te ravotten.
Niet aan die TV geplakt hangen omdat sneeuw nu eenmaal koud schijnt  te zijn.









Op de vraag of ik weer van diens was,...
Foto's moest ik NEE antwoorden.
Bewust geen toestel meegenomen.
Het was nu immers ik en de dochter tijd.
Zonder foto's.

Toch met mijn mobieltje een paar foto's genomen.
Tja,...
Ik kan het gewoon niet laten hé.
Achteraf een beetje spijt gehad dat ik toch,...
Nee,
beter zo.
Papa, kaat de slee en heel wat pret.
Ook voor mij!


tussen ( )
dikke merci voor het warme drankje.
We hebben genoten,...
Allemaal.






Geen opmerkingen: