***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

2013 (voornemens)

Voornemens:
Zijn da geen dingen waarvan je toch wel weet
dat je der nie in slagen zal,...
Waarvan je zeker bent dat het heel, heel moeilijk worden zal.
Ik liep al met het voornemen dat ik het anders aanpakken zal dit jaar.
Beeldmatig dan toch, en daar de slaag kans klein inschat als ik het een voornemen noem,
plak ik er liever een ander etiket op.
...
LOL

2013.
Eigenlijk wel een mooi getal vind ik.
Persoonlijk heeft het wel iets
bedenk ik nu plots.

Foto's:
Hier tegenaan gelopen deze morgen,
gaf me zo een idee van vroeger, feest familie, kater, kater, kater.
Grapken hé gasten.
Grapken hé.
Laat ons der een mooi deugddoend 2013 van maken.
Zonder al te veel nijd en jaloezie.
Verdraagzaamheid is volgens mij het woord voor de volgende jaren.
Daar ik denk da 2013 te kort zal blijken om dit weer op de rails te krijgen.
Komende dagen misschien nog een paar beelden uit Brussel.







Moi.

Geen opmerkingen: