***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Afdruk

Vandaag,
ganse reeks afdrukken 20x30 binnengekregen en matig tevreden.
Eigenlijk niet tevreden.
Heel raar.
Denk dat het iets te maken heeft met de kleurprofielen van 2 verschillende toestellen (merk).
Ondertussen al een paar test foto's doorgestuurd naar Alltech in Gent.
Meer dan 2x de prijs die ik voor de andere betaalde maar ik ben echt benieuwd wat da geven gaat.
Al geruime tijd twijfel ik over te stappen naar zelf afdrukken,
Wetende da zelf afdrukken nie zomaar een klik op de knop is,
maar een heel technisch proces zal ik me voorlopig maar bij een afdruk zaak houden.
En voortaan het betere soort.
Zie al uit naar de testjes.
Tja prijs en kwaliteit.

Bizar dat de foto's die uit mijn telefoon komen, eigenlijk misschien nog het betere resultaat geven.
(kwa kleur en vooral contrast)
Misschien werken ze met een auto contrast of aanpassing.
Daarvoor al een mail verstuurd.
Wordt vervolgt.


Zoals mijn pa ondertussen al een maand of 6 vraagt naar nieuwe foto's van zijn kleindochters.
Wel pa,
ze komen der aan.
Hopelijk ben je tevreden.
;-)
De schone en het beest.
Da heb ik nie gezegd hé.
LOL




Geen opmerkingen: