***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

NO clouds in my coffee.

Zaterdag morgen,...
Veel te vroeg.
Zou me uitslapen, en daarna gaan werken.
En dan zijn ze daar weer.
DE kriebels in mijn buik.
Eigenlijk goe zot hoe diep die fotografie in mijn aders zit.
of er meer rond suist.
Raar is het

Als het gevoel nie goe zit,
overladen door twijfels van dagdagelijkse soort,
het NIET gaat.
Op een vreemde manier,ik er weer eens nie uitgeraak.
Ik HET eigenlijk wel iets anders wou vertellen.

hoe meer en meer beeld een gevoel wordt,
en daar wringt het schoentje de laatste tijd.

Dit gevoel beslaat 90% van mijn beelden,...

De 10 resterende %,
raast er een tintelend gevoel door mijn aderen,
een kriebel die verlieftheid benaderd.
Beeld en gevoel
'De spreekwoordelijke verliefdheid'
die me in een luxe positie plaatst.
Wie kan dit nu zeggen,
met de vlinders in je buik,
je je vrouwtje nie moeten bedriegen.



Beeld:
NO clouds in my coffee.


Daar ik HET eigenlijk wel liever gewoon puur heb.
Startend bij een gevoel, eindigend bij een beeld.
Zoals deze morgen.
En of het nu is genomen met een telefoon, of een toestel van 2000euro.
Een kop koffie is en blijft een kop koffie.
Het is echter wat je er mee aanvangt wat telt.
Begin bij een idee,
en betrap je er niet op dagdagelijks toevalligheden achterna te hollen.
Makkelijk?
Nee
maar o zo DOEL treffend

Moi
!


Geen opmerkingen: