***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Lagen en filters?

Filters en andere via telefoon.
Instagram
en nog zoveel andere speeltjes.
Heel leuk, maar doen we er wel goe mee?
Dat is
en blijft een vraag voor mij.
Vooral of dit nog iets met fotografie te maken heeft,
als je er een paar lagen overgooit.
Nu, als het de sfeer ten goede komt,
je verhaal versterkt.
?
Ik blijf verbaasd staan wat je met een i phone 4 kan uitrichten.
Uitvergroot naar een afdruk van 20x30 cm blijkt het resultaat nog wel te pruimen.
Voor verkleining ben ik vertrokken van dit 'opgeblazen' formaat.
Foto's genomen deze namiddag bij mijn pa thuis.
Netten tegen de vliegen.
De wortels worden serieus gesoigneerd in Adegem.
Mijn idee!
Komende dagen
zal het wa rustiger zijn op mijn blogstekje,
en mochten jullie er aan twijfelen.
Ik fotografeer lustig door.
;-)


Na toevoeging van 'filters'.

Zonder toevoeging (enkel beetje contast aanpassing in cs5).


Geen opmerkingen: