***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Carnaval-Sporen van sneeuw

Geen carnaval dit jaar.
Of toch niet de verkiezing van wie zich in 2012 prins carnaval mag noemen in ons dorp.
Proficiat Wesly!
Ik ben dus in mijn bedde gebleven deze nacht.
Bedenkend dat ik der al mijnen wekker voor zette.
Om op café foto's te gaan nemen.
Hoe zot kan je het nog bedenken?

Deze morgen goe uitgeslapen
en even heel snel op pad geweest om iets wat in mijn kopken ronddoolde vast te leggen.
Ik heb er al heel lang moeite mee een reeks te maken.
Iets wat je breeder dan alleen het onderwerp bekijkt.
En da wordt mijn nieuwe opdracht (voor mezelf)
Niet aleen HET feit weergeven, maar ook de sfeer, zo nu en dan beelden nemen die je van ademruimte voorzien in een serie.
Kurt

Titel:
SPOREN VAN SNEEUW
Begijnenakker Oosteeklo








Geen opmerkingen: